Перейти до вмісту (натисніть Enter)
Ла Страда – Україна

Ла Страда – Україна

MENUMENU
  • Про нас
    • Про організацію
    • Команда
    • Донори
    • Звіти
    • Тендери
  • Діяльність
    • Новини
    • Події
    • Статті
    • Відео
    • Експертки в медіа
    • Співпраця з бізнесом
    • Соціальні проєкти
  • Гарячі лінії
  • Освітня платформа
    • Освітня платформа
    • Освітні програми
  • Науково-методична робота і медіація
    • Національна тренерська мережа
    • Національна медіаторська мережа
    • Реєстр медіаторів
    • Тренінговий центр
  • Корисне
  • Бібліотека
  • Контакти
  • Допомогти нам
Меню
  • Допомогти нам
Ла Страда – Україна

Ла Страда – Україна

MENUMENU
  • Про нас
    • Про організацію
    • Команда
    • Донори
    • Звіти
    • Тендери
  • Діяльність
    • Новини
    • Події
    • Статті
    • Відео
    • Експертки в медіа
    • Співпраця з бізнесом
    • Соціальні проєкти
  • Гарячі лінії
  • Освітня платформа
    • Освітня платформа
    • Освітні програми
  • Науково-методична робота і медіація
    • Національна тренерська мережа
    • Національна медіаторська мережа
    • Реєстр медіаторів
    • Тренінговий центр
  • Корисне
  • Бібліотека
  • Контакти
Меню

Категорія: Методичні посібники для вчителів

Посібник “Впровадження моделі “Школа вільна від насильства” в закладах освіти”

Читати далі

Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу

Читати далі

МОБІЛІЗАЦІЯ ЗУСИЛЬ ГРОМАДИ ЩОДО ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТА РЕАГУВАННЯ НА ВИПАДКИ ҐЕНДЕРНО ЗУМОВЛЕНОГО НАСИЛЬСТВА, З ОСОБЛИВОЮ УВАГОЮ ДО ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА ПІД ЧАС ВІЙНИ

Читати далі

ПОСИЛЕННЯ СПРОМОЖНОСТІ ГРОМАД ЩОДО РОЗВИТКУ ІНІЦІАТИВ, СПРЯМОВАНИХ НА СОЦІАЛЬНУ ЗГУРТОВАНІСТЬ У ГРОМАДІ: РОЛЬ ЖІНОК І ДІВЧАТ У ВИРІШЕННІ КОНФЛІКТІВ МИРНИМ ШЛЯХОМ.

Читати далі

Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність зкладів освіти

Читати далі

Методичний посібник “Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід”

Читати далі

Соціальні мережі

© Ю Ла Страда - Україна.Benevolent | Розроблена Теми Rara. Працює на WordPress.
en_USEnglish
en_USEnglish